
Arhitekt – kunstnik või matemaatik?
II, III kooliaste
Kas arhitektid on kunstnikud, kes visandavad oma ideed või mõtlevad nad ka, kuidas maja püsti seisab? Räägime arhitekti elukutsest ja vaatame arhitekti tööprotsessi. Õpilastel on võimalus ise plaani lugeda ja nii arhitekti elukutsest rohkem teada saada. Programm toimub püsiekspositsioonisaalis, programm lõpeb praktilise ülesandega.
Peale programmi õpilane:
- oskab nimetada arhitekti töövahendeid;
- teab, kuidas arhitektiks saadakse;
- mõistab arhitekti töö olulisust;
Programm toetab matemaatika, kunstiõpetuse ja karjääriõpetuse ainesisu omandamist.
Programmi kestvus: 90 minutit
Eel- ja järeltegevused õpetajale:
Kunsti, tehnoogia, matemaatika ja loodusainete tundides lõimitud õppe raames ehitavad õpilased oma muuseumiprogrammis valminud unelmate kodu plaani järgi ruumilise maketi kas kogu hoonest või ühest ruumist, kasutades paberit, kartongi, pappi jms olemasolevat materjali. Soovitav on kasutada värve ja võimalusel ka erinevaid materjale, nagu kangas, tapeet, ajakirja väljalõiked jms, et edasi anda sisekujundust.